یک من

Yekman

یک من

Yekman

دانلود نمونه مصاحبه بالینی اعتیاد (دو نمونه)


نمونه مصاحبه بالینی اعتیاد (دو نمونه)

شرح حال یک معتاد نمونه مصاحبه با فرد معتاد

دانلود نمونه مصاحبه بالینی اعتیاد (دو نمونه)

نمونه مصاحبه بالینی اعتیاد
کیس اعتیاد
کیس ویژه اعتیاد
نمونه کیس اعتیاد
شرح حال یک معتاد
نمونه مصاحبه با فرد معتاد
مصاحبه معتاد
مصاحبه با معتاد
مصاحبه اعتیاد
مصاحبه با معتادین
مصاحبه بالینی اختلال شخصیت
مصاحبه با اختلال شخصیت
مصاحبه اختلالات شخصیت
شخصیت وسواسی
اختلال شخصیت وسواس
اختلال شخصیت وسواسی جبری
شخصیت وسواسی مجبور
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل docx
حجم فایل 1560 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 19

تعداد صفحات:   19 (دو نمونه)

نوع فایل:   WORD

 

 نمونه اول: نمونه مصاحبه بالینی اعتیاد

نمونه دوم: نمونه مصاحبه تشخیصی افسردگی و اعتیاد

 

+ فایل هدیه: نمونه مصاحبه اختلال شخصیت وسواسی (10 صفحه)

 

فهرست مطالب:

شرح حال (مشخصات، شکایت عمده، مشکلات موجود، تاریخچه شخصی و ...)

معاینه وضعیت روانی

تشخیص

مصاحبه

 

بخشی از متن نمونه اول:

م: تا الان ترک کردید؟

ب: به صورت جدی نه، خودم نخواستم

م: کجا ترک کردید خونه یا کمپ؟

ب: یک بار به مادرم گفتم که میخوام ترک کنم 8 ماه نکشیدم، باز به رضایت خودش بهش گفتم دیدی گفتم می تونم ترک کنم. بازم از اول کشیدم، خیلی با مادرم دوست بودم، از خونه بیرون نمی اومدم همیشه با مادرم بودم، دوستم بود اون که از دنیا رفت این مشکلات من بیشتر شد. من بیرون نمی رفتم.

م: چندتا برادر و خواهر دارید؟

ب:دو تا برادر و دو تا خواهر

م: رابطه شما با آنها چطوری هستش؟

ب:خیلی خوبه ، خیلی با هم صمیمی هستیم. خیلی همدیگر رو دوست داریم

م: اونها قبولت دارند؟

ب:خیلی، آنها تا الان منو ندیدند که مواد بکشم، پیش اونها سیگار هم نمی کشم

م: شده به شما کمک مالی کنند؟

ب:همیشه می کنند، اما من نمی خوام

م: بهت نمی گن ترک کن؟

ب:به غیر اونها کل شهر یزد می گن ترک کن و با هر کی رابطه دارم.خودم فعلا نخواستم، چون وقتی ترک می کنیم می خوریم به بن بست، هیچ کاری نمی تونیم انجام بدیم.

م: چرا هیچ کاری رو نمی توانید انجام بدید؟

ب:موقعی که ترک می کنی وضعیتت با موقع قبل ترک اصلا فرقی نمی کنه، مردم به همون چشم شما را نگاه می کنند.

م: چقدر درس خوندید؟

بخشی از متن نمونه دوم:

درمانگر:چه عاملی باعث شده که به سمت مواد بری؟

بیمار:کمرم درد می کرد تر یا ک کشیدم.

درمانگر:همین عامل باعث شد ادامه بدید

بیمار:آره. ولی چند بار ترک کردم و دوباره به سمتش رفتم.

درمانگر:چند بار ترک کردید؟

بیمار: 6 هفت بار ترک کردم...من اصلا از زندان شروع به کشیدن مواد کردم.

درمانگر:برای چی به زندان افتادی؟

بیمار:من 150 کیلو تر یا ک آورده بودم تبریز، 15 سال زندان دادند، 5 سال را کشیدم و 10 سال را بخشیدند.

درمانگر: شغلتان خرید و فروش مواد بوده؟

بیمار:نه من یکبار از اصفهان آورده بودم تبریز که تو راه دستگیر شدم.

دانلود نمونه مصاحبه بالینی اعتیاد (دو نمونه)

دانلود مقدمه ای بر یادگیری ماشین


مقدمه ای بر یادگیری ماشین

مطالعه و یادگیری در مورد مقدمه ای بر یادگیری ماشین در چشم انداز فناوری به سرعت در حال تحول امروز بسیار مهم است یادگیری ماشینی، زیرمجموعه ای از هوش مصنوعی، کامپیوترها را قادر می سازد تا از تجربه بدون برنامه نویسی صریح یاد بگیرند و پیشرفت کنند درک اصول یادگیری ماشینی افراد را مجهز می کند با ابزارهایی برای حل مشکلات پیچیده، تصمیم گیری مبتنی بر داده و

دانلود مقدمه ای بر یادگیری ماشین

یادگیری ماشین
 Machine Learning 
تجزیه و تحلیل داده
 Data Analysis
 یادگیری نظارت شده
یادگیری نظارت نشده
دسته بندی آمار
فرمت فایل pptx
حجم فایل 4243 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 32

مطالعه و یادگیری در مورد "مقدمه ای بر یادگیری ماشین" در چشم انداز فناوری به سرعت در حال تحول امروز بسیار مهم است. یادگیری ماشینی، زیرمجموعه ای از هوش مصنوعی، کامپیوترها را قادر می سازد تا از تجربه بدون برنامه نویسی صریح یاد بگیرند و پیشرفت کنند. درک اصول یادگیری ماشینی افراد را مجهز می کند. با ابزارهایی برای حل مشکلات پیچیده، تصمیم گیری مبتنی بر داده و توسعه راه حل های نوآورانه در صنایع مختلف.

علاوه بر این، آشنایی با تکنیک‌های یادگیری ماشینی، دانشجویان را قادر می‌سازد تا بینش‌های ارزشمندی را از مجموعه داده‌های گسترده استخراج کنند، و به آن‌ها اجازه می‌دهد الگوها و روندهایی را که در غیر این صورت پنهان می‌ماند، کشف کنند. این توانایی در پرداختن به چالش های دنیای واقعی، پرورش نوآوری و کمک به پیشرفت های علمی بسیار ارزشمند است.

به طور خلاصه، مطالعه «مقدمه‌ای بر یادگیری ماشین» به افراد این امکان را می‌دهد تا از پتانسیل داده‌ها استفاده کنند، نوآوری را هدایت کنند و کمک‌های قابل‌توجهی به دنیایی که به طور فزاینده‌ای به سیستم‌های هوشمند وابسته است، انجام دهند.

در این مجموعه سعی شده است تا خیلی کلی به مقدمات یادگیری ماشین پرداخته شود و اصطلاحات اولیه معرفی و تشریح شده است. این پاورپوینت برای ارائه اولیه و شرح مقدمات اولیه یادگیری ماشین بسیار مفید می باشد.

 

برخی از مطالب این فایل:

مقدمه

یادگیری ماشینی چیست؟

چرا یادگیری ماشین اهمیت دارد؟

چه زمانی باید از یادگیری ماشینی استفاده کرد؟

یادگیری ماشین چگونه کار می کند؟

انواع یادگیری ماشینی

1- یادگیری تحت نظارت

2- یادگیری بدون نظارت

3- یادگیری نیمه نظارتی

4- یادگیری تقویتی

چگونه بهترین مدل یادگیری ماشین را انتخاب کنیم؟

و..........

دانلود مقدمه ای بر یادگیری ماشین

پاورپوینت بررسی پیاده راه هفده شهریور به عنوان یک فضای شهری


بررسی پیاده راه هفده شهریور به عنوان یک فضای شهری

بررسی پیاده راه هفده شهریور به عنوان یک فضای شهری

دانلود بررسی پیاده راه هفده شهریور به عنوان یک فضای شهری

بررسی پیاده راه هفده شهریور به عنوان یک فضای شهری 
پیاده راه هفده شهریو
 روند مطالعات میدانی
شاخص های سنجش 
شاخص کالبدی
دسترسی ها
معابر
روشنایی
محیط زیست شهری
تاسیسات و تجهیزات  شهری
شاخص های کارکردی  عملکردی
کارکردهای اجتماعی –  فرهنگی
کارکردهای اقتصادی
کارکردهای تفریحی
نظم اجتماعی
شاخص های ادراک محیطی
هویت و حس تعلق
 نظم
عناصر
دسته بندی شهرسازی
فرمت فایل pptx
حجم فایل 12664 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 73

فایل دانلودی حاوی یک فایل پاورپوینتی قابل ویرایش میباشد.

فهرست مطالب فایل دانلودی:

چکیده

مقدمه

اهمیت و ضرورت

فضای شهری

شاخصه ها

کیفیت های فضای شهری

شاخص های تحلیل کیفیت محیط از منظر های متفاوت

نقش عابر پیاده

پیاده راه به عنوان یک فضاى شهرى

اهمیت پیاده روی

مفهوم پیاده راه

تاریخچه پیاده راه سازى

تحولات فکری جهان در خصوص پیاده راه

پیاده راه موفق

پیاده راه و مفهوم پایداری

اصول طراحی پیاده راه ها بر اساس مبانی توسعه پایدار

اهداف راهبردی برنامه ریزی محورهای پیاده در مراکز شهری

راهبردهاى بهبود کیفیت طراحى مسیرهاى پیاده

جایگاه و سهم عابر پیاده در نظام حمل ونقل

نقوش مختلف پیاده راه

تجارب موجود پیاده گستری در مراکز شهری

نمونه موفق پیاده راه در اروپا

برنامه 10 مرحله‌ای کپنهاگ

پیاده راه سپهسالار

پیاده راه هفده شهریور

به نقل از خبرگزاری فارس

مطالعات فرا دست طرح میدان امام حسین و پیاده راه هفده شهریور توسط مشاور طرح

اهداف و راهبرد ها

روند مطالعات میدانی

شاخص های سنجش

شاخص کالبدی

دسترسی ها

معابر

روشنایی

محیط زیست شهری

تاسیسات و تجهیزات  شهری

شاخص های کارکردی - عملکردی

کارکردهای اجتماعی  فرهنگی

کارکردهای اقتصادی

کارکردهای تفریحی

نظم اجتماعی

شاخص های ادراک محیطی

هویت و حس تعلق

 نظم

عناصر خوانایی محور

 مقیاس انسانی

 خوانایی

تحلیل داده ها

ویژگی های محیطی

نقاط ضعف  /  نقاط قوت

 

 

قسمتی از متن :

چکیده

ادراک هویت فضایى، تعلق به یک محیط و درک کیفیتهاى فضاهاى شهرى، اغلب تنها از طریق پیاده روى در محیط قابل دستیابى هستند. تعاملات اجتماعى شهروندان در فضاهاى شهرى، زندگى اجتماعى را به وجود آورده و تقویت مى کند. امروزه، در شهرهاى ما به دلیل ازدحام اتومبیل و اولویت حرکت سواره، این تعاملات کاهش بسیار یافته است و اتومبیل ها نقش اصلى را در جابجایى هاى شهروندان به خود اختصاص داده اند.

پیاده راه ها فضاهای شهری هستند که می توانند به وجود آورنده تصویر ذهنی مشخصی در ذهن شهروندان باشند.

این فضاها رونق فعالیت های اقتصادی و تجدید حیات در مراکز شهر ها را به دنبال دارند ،لذا وجود ویژگی ها و خصوصیاتی که پیاده راه ها را از یک فضای صرفا عبوری ،تبدیل به یک فضای شهری خوب جهت مکث و حضور بیش تر شهروندان به عنوان یک قرار گاه رفتاری بنماید ضروری خواهد بود.

مقدمه

امروزه شهرها با روند رو به رشد صنعت و  در پی آن آلودگی بیش از حد هوا و معضل ترافیک بیش از پیش به سمت حمل و نقل پیاده سوق داده شده اند. 

شهر ها در گذشته از قابلیت پیاده مداری بالایی برخوردار بودند و پیاده روی به عنوان اصلی ترین الگوی جابه جایی مردم در داخل کانون های زیستی به دلیل کم هزینه بودن یا در دسترس بودن اسان برای کلیه اقشار جامعه به شمار می رفت که به دنبال انقلاب صنعتی و سلطه اتومبیل در شهر ها موضوع عابر پیاده به فراموشی سپرده شد . به دنبال آلودگی هوا ،سیاست کاهش استفاده از وسایل نقلیه شخصی و کاهش سوخت فسیلی ،رویکرد برنامه ریزی شهری در چند دهه اخیر در جهت احیا مقوله امکان افزایش قابلیت پیاده مداری در شهر ها شکل گرفت.

اهمیت و ضرورت

حضور عابران در معابر شبکه دسترسی اثر زندگی بخش در کالبد شهر دارد. لیکن دیده می شود که در شهرهای حاضر که به تمام معنا مسخر وسایل نقلیه و چیرگی آن بر انسان شده اند، پیاده روی مورد کم توجهی قرار می گیرد و پیاده ها همواره در معرض آسیب و مخاطره جانی و مالی به سر می برند. به عبارت بهتر ،حرکت پیاده از دو جنبه اصلی ( به عنوان رکنی از سیستم حمل و نقل درون شهری و به عنوان فضایی برای ارتباطات و برخوردهای رو در روی اجتماعی )نه تنها منزلتی نیافته است بلکه در زمان حاضر جایگاهی چنان ناچیز دارد که حتی به معمول ترین شکل خود به عنوان سیستمی از حمل و نقل شهری نیز سهمی پیدا نکرده و این گونه است که پیاده حقوق خود را پایمال شده می یابد. لذا توجه به مسأله ارتقاء کیفیت محیط ها ی شهری و در پی آن توجه به افراد پیاده در شهر به عنوان عناصر اصلی تشکیل دهنده از جهات مختلف حائز اهمیت می باشد

و........

دانلود بررسی پیاده راه هفده شهریور به عنوان یک فضای شهری

دانلود طراحی واحد یادگیری/ درس دوم ریاضی هفتم متوسطه اول

دسته بندی سایر گروه های علوم پایه
فرمت فایل doc
حجم فایل 48 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 9

دانلود طراحی واحد یادگیری 

مقدمه

در این درس آنان مسئله را می سازند و چگونگی فهمیدن مسئله را می آموزند. با انجام فعالیت و گفت و گو می توانند آموخته های خود را به کار ببرند و درباره حل کردن مسئله گفت و گو می کنند. برای درک بهتر مسئله باید چه کار کرد اطلاعات جمع آوری می کنند و همچنین آنان با فهمیدن مسئله و انتخاب راهبرد مناسب برای حل مسئله و حل کردن مسئله و بازگشت به عقب آشنا می شوند. همچنین در این درس دانش آموزان مهارت‌هایی مانند رسم شکل و الگویابی و حدس وازمایش را تمرین می کنند.

۱-بررسی و تشخیص نیازها

از آنجا که حل کردن هر مسئله ۴مرحله دارد:  مرحله اول فهمیدن مسئله، مرحله دوم انتخاب راهبردمناسب،مرحله سوم حل مسئله، مرحله چهارم بازگشت به عقب.

دانش آموزان در تمام کتاب باید وقتی با مسئله روبرو می شوند این چهار مرحله را در ذهن خود مرور کنند تا کم کم در حل کردن مسئله فکر خود را سازماندهی کنند. بنابراین با توجه به اهمیت این موضوع با مشورت و با هم گروهی بر آن شدیم تا درس راهبرد حل مسئله را به عنوان موضوع انتخاب کنیم. در این درس دانش آموزان با اجزایی که باعث ساده تر شدن حل مسئله می شود آشنا می شوند و همچنین با نحوه انتخاب راهبرد مناسب که برای حل مسئله ممکن است مفید باشد آشنا می شوند. بنابراین دانش آموزان با یادگیری موضوعات حل مسئله مانند رسم شکل و الگویابی وحدس و آزمایش و الگوسازی و حل مسئله ساده تر و حتی استفاده از ماشین حساب و رایانه به روشی درست بر می آیند تا راهبرد حل مسئله را بهتر یاد بگیرند.

بنابراین دانش آموزان را باید آگاه کنیم که  ازماشین حساب  که یکی از وسایل اساسی دانش آموزان است درست استفاده کنند. همچنین در این درس امکان پرداختن به فهمیدن مسئله برای دانش آموزان فراهم است. بنابراین دانش آموزان  را برای درک  بهتر مسئله که آن را خوب بخوانند و با انجام کارهای زیر آگاه کنیم تا دانش آموزان در نگرشی مثبت و ساده تر شدن حل مسئله  و پاسخ درست به آنها تشویق شوند.

• مسئله را به زبان و کلمات خود بیان کنید.

• خواسته های مسئله را معلوم کنید.

• مسئله را خلاصه کنید.

• شرط های خاص مسئله را جداکنید.

• داده‌ها و اطلاعات مسئله را مشخص کنید.

• مسئله را به صورت یک نمایش ساده اجرا کنید.

 

 

 فایل ورد (قابل ویرایش)
بعد از پرداخت لینک دانلود نمایش داده میشود

 فایل ورد (قابل ویرایش)بعد از پرداخت لینک دانلود نمایش داده میشود

 

دانلود دانلود طراحی واحد یادگیری/ درس دوم ریاضی  هفتم متوسطه اول

دانلود ترجمه مقاله استفاده از تکنیکهای یادگیری ماشینی برای بهبود زمانبندی فرایند لینوکس


ترجمه مقاله استفاده از تکنیکهای یادگیری ماشینی برای بهبود زمانبندی فرایند لینوکس

ترجمه این مقاله در 17 صفحه و در فایل ورد است فایل دانلودی پس از خرید فایل زیپ است که شامل فایل ورد و پی دی اف ترجمه مقاله و فایل اصلی مقاله به زبان انگلیسی است

دانلود ترجمه مقاله استفاده از تکنیکهای یادگیری ماشینی برای بهبود زمانبندی فرایند لینوکس

ترجمه مقاله Applying Machine Learning Techniques to Improve
Linux Process Scheduling
ترجمه مقاله استفاده از تکنیکهای یادگیری ماشینی برای بهبود زمانبندی فرایند لینوکس
ترجمه مقاله انگلیسی به فارسی
ترجمه مقاله
یادگیری ماشینی
برش زمانی
الگوریتم زمان بندی
فرایند لینوکس
دسته بندی کامپیوتر و IT
فرمت فایل zip
حجم فایل 1792 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 17

Applying Machine Learning Techniques to Improve Linux Process Scheduling

Abstract—In this work we use Machine Learning (ML) techniques
to learn the CPU time-slice utilization behavior of known
programs in a Linux system. Learning is done by an analysis of
certain static and dynamic attributes of the processes while they
are being run. Our objective was to discover the most important
static and dynamic attributes of the processes that can help best
in prediction of CPU burst times which minimize the process
TaT (Turn-around-Time). In our experimentation we modify the
Linux Kernel scheduler (version 2.4.20-8) to allow scheduling
with customized time slices. The “Waikato Environment for
Knowledge Analysis” (Weka), an open source machine-learning
tool is used to nd the most suitable ML method to characterize
our programs. We experimentally nd that the C4.5 Decision
Tree algorithm most effectively solved the problem. We nd that
predictive scheduling could reduce TaT in the range of 1:4%
to 5:8%. This was due to a reduction in the number of context
switches needed to complete the process execution. We nd our
result interesting in the context that generally operating systems
presently never make use of a program's previous execution
history in their scheduling behavior.

ترجمه چکیده مقاله:

استفاده از تکنیکهای یادگیری ماشینی برای بهبود زمانبندی فرایند لینوکس

دانلود ترجمه مقاله استفاده از تکنیکهای یادگیری ماشینی برای بهبود زمانبندی فرایند لینوکس